Szukaj na tym blogu

piątek, 15 listopada 2013

BODY WRAPPING - jaki preparat wybrać: kupny czy domowej roboty?

BODY WRAPPING to zabieg, mający na celu zwalczyć cellulit i pomarańczową skórkę, zmniejszyć obwód ciała, wygładzić skórę oraz usunąć wodę z organizmu poprzez owinięcie ciała folią, które wcześniej zostało nasmarowane preparatem wyszczuplającym lub ujędrniającym.

Osobiście przetestowałam 2 różne produkty, które miały za zadanie zwalczyć pomarańczową skórkę na moich udach, pierwszym z nich był ''domowej roboty'' PEELING KAWOWY, który złuszcza, wygładza skórę, poprawia krążenie i ułatwia wchłanianie składników aktywnych z balsamów. Z dodatkiem cynamonu, pomoże w walce z cellulitem.

Przygotowanie peelingu jest szybkie i tanie.
Poniżej potrzebne składniki:
- Fusy z kawy - 3/4 łyżki,
- Oliwka - 1 łyżka,
- Bezzapachowy żel pod prysznic lub balsam - 1 łyżka,
Opcjonalnie:
- Cynamon - 1 łyżka,
- Sól lub cukier - 1 łyżka,
- Olejki eteryczne - kilka kropli.

Wszystkie składniki należy wymieszać, a następnie wykonaj dokładny masaż (skup się na miejscach dotkniętych cellulitem - udach i pośladkach). Ciało spłucz obficie wodą. Peeling należy wykonywać 1 - 2 razy w tygodniu. 

Mój zapał do przygotowywania domowego peelingu nie trwał długo - może miesiąc, dlatego stwierdziłam, że zainwestuje w jakiś niedrogi i skuteczny preparat i wtedy natknęłam się na koncentrat cynamonowo-kofeinowy BINGO SPA, który miał mnóstwo pozytywnych opinii w necie. 
Przed użyciem koncentratu należy przeprowadzić test skóry, jeżeli przejdziemy go pozytywnie możemy zacząć działać.. Pierwszy zabieg należy wykonać bez kąpieli. Smarujemy dotknięte pomarańczową skórką miejsca cienką warstwa kremu i owijamy ciało folią. Do zwiększenia efektu możemy założyć ciepłe dresy i owinąć się kocem na 45 - 60 minut. Kolejne zabiegi wykonujemy zaraz po kąpieli. 

Po pierwszym użyciu poczułam efekt - ciało było wyraźnie gładsze, a po pół godziny zabiegu czułam ostre mrowienie. Już się boje co będzie za 6 tygodni, gdy będę wykonywać zabiegi systematycznie co 3 dni. Moja sylwestrowa kreacja już wisi w szafie i każe brać się do roboty ! :)

Podsumowując: 
Jeżeli masz czas i chęci możesz sama przygotować peeling i wskoczyć pod prysznic by go wykonać, jeżeli jesteś zabiegana jak ja, polecam Bingo Spa, preparat jest naprawdę skuteczny i niedrogi. 


Prześlij komentarz