Szukaj na tym blogu

środa, 27 listopada 2013

BURPEES – padnij, powstań !

Wyskok, przysiad, pompka, słyszeliście o BURPEES ?  Ćwiczenie to angażuje do pracy całe ciało i wiele partii mięśniowych w tym samym czasie a szybkie tempo wykonywania ćwiczeń powoduje spalanie tłuszczu, dzięki połączeniu treningu siłowego z aerobowym.

Jak wykonać ćwiczenie?
1) Stajemy w lekkim rozkroku,
2) Następnie kładziemy ręce na ziemię (na szerokość barków, kolana nie mogą przekraczać lini palców stóp), 
3) Wyrzucamy nogi w tył,
4) Schodzimy na dół (klatka piersiowa powinna dotknąć podłoża), 
5) Podnosimy się z ziemi z powrotem do podporu przodem, kładziemy stopy blisko dłoni,
6) Stajemy w lekkim rozkroku,
7) Wyskakujemy w górę.

Ile powtórzeń wykonać?
Na początku wystarczy jedno powtórzenie na minutę, 8 minut - 8 powtórzeń, 6 minut przerwy i zaczynamy od 15 minuty kolejne 8 powtórzeń. Robimy 3 serie. Jeżeli dojdziemy do wprawy możemy zwiększać stopniowo ilość powtórzeń na minutę. 

Poniżej instrukcja na filmie:

Czekam na wasze wyniki ! W ilu minutach udało się Wam wykonać BURPEES? 
Widzicie już jakieś efekty? Pierwsze powinny się pojawić po 1 tygodniu codziennego wykonywania ćwiczenia :)

Do dzieła !

Prześlij komentarz