Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 25 listopada 2013

Coraz bliżej Święta..

Jeszcze miesiąc i Święta.. a ja już czuje powoli ten klimat, szczególnie dlatego że wczoraj delikatnie przyprószył śnieg pierwszy raz tej zimy!
Tegoroczna Gwiazdka będzie dla mnie szczególna, ponieważ będzie pierwszą rodzinną gwiazdką, którą spędzimy wraz z moim narzeczonym w naszym nowym mieszkanku.. Co prawda nie planuje robić 12 potraw wigilijnych - bo kto to zje, ale na pewno wybiorę te, które lubimy najbardziej.

Ponieważ to nasze pierwsze wspólne święta w nowym miejscu, musiałam się zaopatrzyć w świąteczne gadżety. Kupiliśmy już sztuczne drzewko (180 cm), dwa komplety bombek: srebrne i złote, dwa łańcuchy w tych samych kolorach, lampki w białym kolorze i słomiane ozdoby przeplatane złotą nitką ;)

Jestem tak podekscytowana na sama myśl, że najchętniej już dzisiaj ubrałabym choinkę, ale niestety nasza tradycja nakazuje to robić dopiero w wigilię, co według mnie jest bez sensu, bo jak długo nacieszymy się przystrojonym drzewkiem? Postaram się wytrzymać jak najdłużej i ubrać choinkę w pierwszy weekend grudnia.. <3



A Wy kiedy ubieracie choinkę i jak długa stoi w waszych domach ?
12 potraw na stole to u was reguła czy odbiegacie od tej tradycji i modyfikujecie wigilijne menu?

Buziaki 
xxx
Prześlij komentarz