Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 grudnia 2013

SQUATS - podejmij 30 dniowe wyzwanie !




SQATS to nic innego jak przysiady, które doskonale rzeźbią uda, pośladki oraz łydki. Ćwiczenie jest bardzo proste i można je wykonywać w każdej chwili i w dowolnym miejscu, a regularne jego wykonywanie wzmacnia mięśnie pośladków, brzucha, grzbietu oraz partii krzyżowo - lędźwiowych. Efekty przychodzą bardzo szybko, już po pierwszym miesiącu widzimy znaczną poprawę wyglądu naszej pupy ;)




JAK WYKONAĆ ĆWICZENIE ?

1. Przysiady należy wykonywać na całych stopach (nie odrywamy ani palców, ani pięt).
2. Plecy zachowują swój naturalny kształt (nie garbimy się, brzuch wciągnięty).
3. Głowa jest w pozycji przedłużenia tułowia (wzrok skierowany parę metrów przed siebie - niezadzieramy głowy, ani nie opuszczamy jej w dół).
4. Bezpieczny kąt między udem a podudziem powinien wynosić ok. 90 stopni
5. Pośladki, w trakcie wykonywania przysiadu, należy wychylić w tył, żeby kolana niewychodziły przed palce u stóp.
6. Dla równowagi, żeby nie przewrócić się w tył, jeśli mocno wypniemy pośladki, można prostowaćramiona w przód.

Jak wykonać prawidłowo SQUAT ? -filmik-

MOTYWACJA ?!

Spal 210 kcal w 15 minut i podejmij wyzwanie 30 dniowego programu na twoje pośladki.
Wydrukuj poniższy plan ćwiczeń na najbliższe 30 dni i podejmij wyzwanie już od dziś !




Prześlij komentarz